CarlosSantana maçların çok da çekişmeli geçtiği söylenemez ama fena da değildi bu arada şampiyon inter oldu özellikle pizarro çok iyi oynadı
Marty vieira yeni yeni alışıyo takıma hatta alışmış diyebilriz sertlikler falan bu arada bir şutu da direkten döndü