OLsun hiç olmassa kendim yazdım
bazıları gibi sağdan soldan çalıp alıntı yazısını eklemeyen kişilerin yaptıklarından bana göre bin kat daha iyi benim amacım geyıqti sapık birisi değilim
unutma,
Mutluluk için Yeterlidir,Gönlü zengin küçük bir hane
Gülmeyi Bilene,isteyene Espri,mespri bahane
Herkese Güvenilmez,Bakma Dışardan Görünen Sağlam Postuna
Unutma; Sırrını Söyleme dostuna,o da söyler dostuna
Mutluluğuna bak sen,başkaları düşünsün karı kızı parayı :hihi:
Tek Göz Daire olsun,Mutlu etsin,salla köşkü sarayı
Tamam Güven Önemlidir ama ayırt edince akla karayı
Hayat Genelde ciddi de olsa,sakın bırakma makarayı :hihi:
Arkadaşlar Benim sapıklığa Yoktu isteğim,
Yine de Sürecekti geyıq yapma isteğim
Bana komik değilsin dedi, dedim doğrudur diye,
Ben de Kabul Ettim,Artık Farz oldu bir hediye.
Her foruma yazmam Ben,Baya Yoğunum Bu Aralar,
Mısralarım yerine gitsin isterim,Ayrılsın aklar,Karalar,
Dostlar Yine Dost Kalıcak ama burda birbirini Karalar,
Teco geyıqlerinde Açılacak,Bitince Kapanacak Yaralar,
Teconun mekanda buluşacak Aşıklar,Çapkınlar,Zamparalar,
Boşa Kürek Çekmem ben,Koyulsun iddialar,Paralar,
İddialı Konuşmayım ama,Teco kısları paralar :sly:
Yakında Adresimi de Vericem,Postalansın Kumbaralar,
Teco gibi olab,Zaten Çıkacaktır Sonunda Karşıma,
Bu Güne Kadar Laf Getirmedim,bundan sonra Getirmem Zafer Marşıma.
Ama Şah da vezirden üstündür,Son Sözüm Çoşkuın göğene :kusmuk: