dRaGaO ! Orjinal Mesajı Yazan: mustea1984 erkek:Zülkarneyn kız:melike abi zulkarneyn die isimmi olur yaw:D peygamber mi deilmi belli değil :D erkek : kemal akın (iki isim biri babamın biri dedemin) kız : iva
MFK-1 Erkek: Savaş 2. Erkek: Cihad 3. Ekek: Harp Şaka şaka :D Erkek: Esad Kız: Bilmiyorum hiç kızım olsun diye düşünmedim :D
TheMouzy Valla SCN ne Yerine KAZAK ERKEK Forumu Yazılsaymış baksana herkes oğlum olsun , erkek adamınerkek evladı olur davasında!!!!
Spocket kız olsa da Nil koysam olmadı Irmak ya da Amazon (hmm sonuncusu olmadı pardon)... neyse; kız: Nil, Irmak, Lara...
lockedstyle Orjinal Mesajı Yazan: erdeminanc erkeği ömercan koyacam ama kızı düşünmedim kız olursa AYŞECİK koyarsın :) :) :) :D
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Spocket kız olsa da Nil koysam olmadı Irmak ya da Amazon (hmm sonuncusu olmadı pardon)... neyse; kız: Nil, Irmak, Lara... herkes kızı düşünmüyor maçolarla dolmuşken spocket ağbimiz erkeği düşünmüyor :D:D:D:D:D:D
juzam erkek ateş toprak berk atilla kız yağmur su ırmak nehir doğa gizem ulan bu kadar çocuğa paramı yeter bea :gozluk: