TheMouzy ben birinin adını Savaş IRMAK diğerinide Barış IRMAK koyardım maksat gıcıklık niye mi savaş ve barış yanyana hesabı
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: masterran erkeğe aşil koyardım, kızı salla ya, hiç düşünmedim.. :) galiba sen erkek adamın erkek evladı olur tezini savunuyorsun