Evet , haklısın. Çok düzensizdi. Özellikle de themangler çok fazla konu açıyodu. Çoğu da açılmış konular oluyodu. Böyle olması bence de daha güzel oldu. Ayrıca beyler herşeyi c/p yapmayalım ya biraz da kendimiz bişeyler bulalım , emin olun daha güzel olacaktır mizah bölümü.