1.si güzel hoşuma gitti, 2.si pek hoş olmamış çünkü renklerin birbirine değdiği yerler falan çok bozuk duruyor. Gerçi oyun içinde farklı duruyor olabilir ama yine de sen bir bak. Muhtemelen photoshop'ta hazırlıyorsun, orda gradyan aracını kullan bence. Sonra efekt verip kafana göre hallet. 3.sü de zaten antu.com'da olan bir wallpaper'dı, onu sadece oyuna uyarlamışsın. Ama emeğine saygım var...