SonKatip Sana 2 sorum var oydemir kardeş, Birincisi bu title lar için 3 ayrı konu değil de tek konu açsazxn daha iyi olmazmıydı? İkincisi, bunları sen mi editledin?
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip Sana 2 sorum var oydemir kardeş, Birincisi bu title lar için 3 ayrı konu değil de tek konu açsazxn daha iyi olmazmıydı? İkincisi, bunları sen mi editledin? Haklısın hocam böyle yapmakla forum kirliliği yarattiğim için özür diliyorum screen'ler gelince bunlar arşivimde bulunan dosyalar arkadaşlar ile paylaşmak amacı ile koymuştum.
SonKatip Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Haklısın hocam böyle yapmakla forum kirliliği yarattiğim için özür diliyorum screen'ler gelince bunlar arşivimde bulunan dosyalar arkadaşlar ile paylaşmak amacı ile koymuştum. Çok sağol cevabın için. Ve paylaşımın içinde. Kolay gelsin. :)
âİ£T10 Paylaşımı için sağol da...Bunu yapmak zaten çok kolay....Graphic Studio ile bmp dosyasını açcan..Sonra 0_text.afs(e_text.afs'de olabilir şu an tam bilmiyorum) içindeki tittle_e.txs dosyasının üzerine götürüp bırakcan.Bu kadar basit..Limse yanlış anlamasın...