Lütfen yardım edin nero da olmuyo ben Trance Ejay diye bi dj programı indirdim için de 2 .bin'li dosya ve 2 .cue'li dosya var ama o .bin'li dosyayı yazdırmamı istiyo ama nero da olmuyo cdrwin diye tavsiyesi var ama ben onu kullanmasını bilmiyorum lütfen yardım şimdi den sağolun!! :o