Orjinal Mesajı Yazan: sendersonamca
Ya okadar parayi ona veren kadar bakin bjk ye adamlar gitti ailtonu aldi biz appiahla avunalim
Adamlar gitti 32 yasındaki adama 3 milyon euro verdiler.Biz appiahı ilerde satıp kara gecebiliriz.adamın takıma verecekleri de yanımıza kalır.Ayrıca dünyaca ünlü bir forvetimiz var zaten.Avunalım falan diyorsunuz da sanki rezil transferler yapıyoruz.Yapamayanlar ugrasıp alamayanlar üzülsün :)
Bence kalede volkan,sag bek serkan sol bek ümit,ortada luciano servet,ön libero appiah ve aurelio onların önünde göbekte alex,forvetin arkasında tuncay,ileri ikili anelka nobre iş yapar