eğer daum 4-3-3 oynatacaksa harika bir transfer. düşünsenize ortasahada aurelio ve appiah beraber oynuyor yanlarında da kemal, selçuk ya da serkan'dan biri, tartışmasız türkiye'nin en iyi ortasahası. fenerbahçe'yi izlemek gerçekten büyük zevk olacak. bu arada luciano'yu gönderip yerine şöyle adam gibi bi defans almalarını sabırsızlıkla bekliyoruz, yoksa bu defansla avrupa'da yine hüsran...