Arkadaşlar kaptanımız hakkında ne düşünüyorsunuz.20yılını kulubune adamıs her şarrta elinden gelenin en iyisini yapmış yıllarca kulubumuzun kaptanlıgını ustlenmiş müthiş bi profesyonel ve müthiş bi Galatasaraylı
Ama sozleşmesi uzatılmadı ve kaptanımız baya kırgınmış
Sizce sozleşmesi uzatılmalı mıydı?Galatasaraya faydalı olur muydu?Ya da kulupten ayrılması bole degilde daha guzel şekilde mi olmalıydı?
Ya da Osman Tanburacı'nın onerdiği Galatasaray-Arsenal macında bi jübile hoş olmaz mıydı :hihi: