RubenMartin Arkadaşlar FM2006 da oyuncu menejerlerinin eklenmesi nasıl olurdu?? Gerçi şu anda da war ama yok gibi... Böylece daha gerçekçi olmakla beraber transfer olayı daha zorlu olurdu..
cracks evet bencede güzel olur.oyuncudan önce menajerle konuşmak bide ev araba istiyorum gibi seçeneklerde eklenebilir.
Shevchenko **Aslında oyuna alt yapıdan oyuncu olarak başlayıp kulüpler bizi transfer etse süper olurdu burda mutsuzum filan desek süper olurdu**
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Aslında oyuna alt yapıdan oyuncu olarak başlayıp kulüpler bizi transfer etse süper olurdu burda mutsuzum filan desek süper olurdu maçlarada çıkcanmı :D
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko heralde yani iyide o zmaan bu oyun menajerlik oyunu olmazki ;)