kale20 Arkadaşlar benim bilgisayar gta sa'nın dans görevinde hata veriyor ve oyundan çıkıyor .ben size savesini yollasam.Siz o görevi geçip bana yollarsanız sevinirim . Şimdiden teşekürler.