alıntımı :) bugüne kadar buraya 100'ün üstünde forma koydum ve herbirinin kaynağınıda belirttim .. bunda neden böle birşey yapıyım ve alıntı yaparak buraya koyduysam alıntı yaptığımı bu sefer belirtmiyeyim nie ,tşkür ediyim salakmıyım ben , sadece biraz fazla detaycı olduğumdan uğraşmayı seviyorum ve fazla forma yapmıyorum ancak bana ait olan bir şey içinde alıntı denmesi hoş deil ,