KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: T-MAC_62 Burasi geyik degil yardimlasma yeri konuyu kapiyorum :P 1haftalik admin oldum ya :P bende konuyu tekrar açıyorum yetkilerime dayanarak,devam edilsin tartışmaya.
footer abi şunu tartışalım..insanlar nefes alır mı? zuhaha abi bu ne ya sırf bomba..... tartışmamız için ciddi konular açalım beyler hade...
footer Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin peki insanlar nefes verirmi?? bu konuyu çooook beğendim tartışın bakam:D:D
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: footer abi şunu tartışalım..insanlar nefes alır mı? zuhaha abi bu ne ya sırf bomba..... tartışmamız için ciddi konular açalım beyler hade... gündeme bomba gibi düşecek bir konu bu.