cayene ARKDSLAR BEN YENİ ALDIM AMA..İSTEDİGİM TUSLARLA OYNAYAMIYOM..DEĞİŞMİYO Bİ TURLU AKTİF OLMUYO..N YAPMAM LAZIM??