MoonLord Valla para mara düşünmüyorum artık alsınlar bi oyuncu bu ne ya doğru düzgün bir transfer görelim bence Youla ile ikisi iyi işler yapar
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin adama topaç diyorlarmış kilosundan dolayı... İyi gidiyordu son senesi hariç... Geçen sezon 28 maçta 14 gol atmış. Aslında standart bir golcü için hiç de fena değil. Ama Ailton için kötü. Çünkü 2 sezon önce 28 gol atmıştı. Yine de Beşiktaş'a yararlı olacaktır.
mirдňdд Kıvanç Oktay, ''Taraftarımızı ve camiamızı ayağa ladıracak bir forvet transfer ettik. Brezilyalı golcünün kariyeri belli. Beşiktaş'ta büyük işler başaracak. Amacımız taraftarımızı mutlu edip, yeni sezonda istenilem seviyeye geleceğiz'' dedi.
mirдňdд Beşiktaş'ın prensip anlaşmasına vardığı Ailton bu akşam saat 21:00'de İstanbul'a gelecek. Beşiktaşlı taraftarlar Brezilyalı yıldız için muhteşem bir karşılama hazırlıyor
Kokane Eger gecen seneki gibi sorunlu olmazsa BJK iyi kapti vallaha. Carew'den cok cok daha iyi. Eger takima uyum saglarsa BJK'de cok is yapar. Bremeni nasil sampiyon yaptiysa BJK'yide yukarilarda oynatir ama heveslenmeyin sampiyonluga :p Bence o verilen para hicte fazla degil, dedigim gibi sorun olmazsa.Ne diyelim hayirli olsun. Ligimiz renklensin.
tolgajk hakikaten çok iyi bir transfer bir ara geçen sezon 17 maçta 5 gol atan azar karadaş golcü olarak bize gelecek diye öyle krkmuştumki... :)
TheMangler Bence Azar Karadaş da olabilirdi. Çünkü Türk asıllıolduğu için Türk konumundaydı. çok da para vermeyecektik. ve de ailtondan genç
PaoLo_RosSi ailton u çok küçümsüyosunuz bence bu sene gol krallığının en büyük adayı ayrıca ailton un bitirici vuruşları mükemmeldir avrupa da da önemli goller atar
Venom ailton'u almanya defansları keşfetti önlemlerini aldılar yoksa schalke'm bu sene şampiyon olurdu ve ailton gol kralı olurdu neyse umudumuz Kuranyi'de.... bjk süper bi seçim yaptı. ailton'u aldı yastayım beyler üstüme gelmeyin ailton:(gitti:(
Makaay Ailton'un bitiricilik özelliği cok fazla ama onu beslemek gerekir bunu kim yapacak merak ediyorum sergen falan zor bence
CarlosSantana hayırlı uğurlu olsun bu yıl işimiz zor :) gerçi geçen yıl çok da iyi oynamadı ama Ailton'un kalitesi ortada
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: EGE85 32 yaşında oyuncuya 3.5 milyon euro verilir mi hiç. keşke carew kalsaydı ailton gelmeseydi. bakalım lig başlayıncada aynı fikrimi söyleyeceksin carew den kat kat iyi futbolcudur ailton...