xxxxxxxxxxxxxxxx arkadaşlar şu 51.bölge felan bilmem ama bi ark foto gönderdi o ufo görmüş bakın işte walla var gibi ama yorum sizlerin elbette
NORTON Ya Cep Telefonu ile balkondaki isigi cekince karanlikta acayip ufoya benziyor belki upload ederim buda onun gibi biseydir.. söyle biraz yassi lamba olacak....
ufuk_abay arkadaşlar size acaip kanıtlarım var başlıyoruz bu olay çok uzadı bekleyin bombaları patlatacağım..
Witch-King ufo mufo yok bu oyunda hepsi yalan arkadaşlar hem kafanızı takmayın bu işlere at nalı toplayın deniz kabuğu biriktirin yapacak iş mi yok gta: sa da