blair_witch beyler milli formalarda amblem nasıl kaybediliyo ya kluplerde kayvetmek için edit mode seçenegi var ama millilerde göremedim pes3 te kaybediliyodu isteğe bağlı olarak tabi pes4 te böle bişi yok mu acaba...???