HE...
şimdi
pes 4 ün içinde pes4.reg diye bir dosya olması lazım
onu..sağ tıkla ve düzenle de karşına çıkan ekranda
"installdir"="C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 4"
olması gerek ama sende mutlaka eksik falan dır .
bunu al ve o satıra kopyala..hallolur.....
:cool: