aloneshaitan aga yalnız sol altına şöyle yaz alt alta Pro Evolution Soccer 4 oky?? http://img268.imageshack.us/img268/4761/bjk20amblem21024x768441xr.jpg resmi biras küçültmen lazım ama :) ya ben kendim yaptım fakat oyunda simsiyah gçzüktü ondan istiyorum altına yazılarıda yaz örneğin; pres any button gibi :D
ufuk_abay abi ya abanda bu resmi yapabilirmisin? galatasarayın altına Pro Evolution Soccer 4 en üstede Oyuna Gir yada Herhangi Bri ruşa bas gibi bi yazı yazabilirmisin? http://img151.imageshack.us/img151/9434/gs3km.jpg
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: aloneshaitan arkadaşlar acil lazımm :confused: Arkadaşim bi bak istersen http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=47998
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) http://rapidshare.de/files/3203889/title_e.rar.html Bu BJK title ı ..... işte Resim.... Kardeşim yine döktürüyonn haa ama bi hatanı görüyom biliyonmu LUFEN BIR TUSA BASINIZ :)
Mc.Speedy tamam ufuk abay tamamdır aslında yanıp sönen yapcaktım ama istediğin gibi olmaz diye yapmadım ....
Mc.Speedy rica ederim kardeşim... oydemir hatamı gördüm çizgi kalmış opasicity ayarlarında görmemişim.... Sonuçta hareketli oldu oydemir ve renkler çok yakın oldu için ayırmak gerçekten zordu....graphic studio da..
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) yok sorun değil ama bi döküman hazırlayabilirim.... Ufaklık Hadi ama yaa sölede arkadaşlar da yapmaya başlasinlar :scncapki:
by_hunter_16 ya hasan şaş bana fb title'ı yaparmısın altına lütfen bir tuşa basınız veya heyecana başlamak için tıkla die bir şey yazarsan yanardöner olsun sevinirim
by_hunter_16 -------------------------------------------------------------------------------- ya hasan şaş bana fb title'ı yaparmısın altına lütfen bir tuşa basınız veya heyecana başlamak için tıkla die bir şey yazarsan yanardöner olsun sevinirim http://img395.imageshack.us/my.php?image=champion10240jf.jpg
by_hunter_16 arkadaşlar saolsın hasan şaş (11) kardeşim yapmış title'ı fakat ben yayınlıyorum Yapımcı : Hasan Şaş (11) Yayımcı : by_hunter_16 http://rapidshare.de/files/4224336/title_e.txs.html bu benim değil hasan şaşın yapımdır bu arada FB_TİTLE OLDUNU SÖYLEMEYİ UNUTMIYIM