LeftEyeNine Database bir kere kurulduğu için malesef dendiği gibi yeni bir oyun açmaktan başka çaren yok.
oSa Belki gözden kaçmıştır diye, buraya da yazayım. Bilgisayarınızın özelliklerine göre seçmeniz tavsiye edilen lig sayısını öğrenmek için buraya bakabilirsiniz.
Slastre Kurulduktan sonra mlsf başka lig açılmıyo(acılsa iyi olurdu ama) 12 lig açıyorum kral gibi oynuyom valla...