Kadirinator ya arkadaşlar ben bu galatasaraya yeni gelen oyuncuları nasıl transfer edicem bende 4 büyükler yüklü ve gayet güzel çalışıyor ve oyundan atmıyor örneğin sasa ben bunu bulamıyorum nasıl transfer edicem :rolleye3: yardımlarınızı bekliyorum Saygılar :)
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Kadirinator ya arkadaşlar ben bu galatasaraya yeni gelen oyuncuları nasıl transfer edicem bende 4 büyükler yüklü ve gayet güzel çalışıyor ve oyundan atmıyor örneğin sasa ben bunu bulamıyorum nasıl transfer edicem :rolleye3: yardımlarınızı bekliyorum Saygılar :) yaw arkadaş öyle bir futbolcu yokki :) ( galatasaray nerden bulup getirdi ise ) ama sen yinede aramaya devam et belki bulursun
10UR Create Player yapıcan. Yada en güzeli değersiz bir oyuncuyu al dandik bir takımdan sonra onu editleyerek yap. Creation Centre'da. Yoksa bulamazsın.