Kardeşim burda benim faceimi yayınlayamassın izin aldınmı benden izinsiz nasıl kullanırsın facelerimi biz bu faceleri yapmak için neler çekiyoruz.İzin alıp koysaydın ve face dosyasının içine bi beni oku dosyası yapıp altına da benim nickimi yazsaydın bari bu kadar terbiyesizlik olmaz.