Orjinal Mesajı Yazan: shadow_fk
New York lu Jerome "Junk Yard Dog" Williams emekli olduğunu açıkladı..Kariyeri boyunca 6.6 sayı ve 6.4 rebaund ortalamasıyla oynadı.
new york onu waivelemişti daha sonra
emekli olduğunu açıkladı iyi de yaptı zaten
artık ondan bişey olmazdı takım bile bulamayabilirdi
new york da çok büyük bir yükün altından kalktı
sözleşmesini satın alıp waivelediler böylece 21 milyon $
'lık(pahalı) vergisini ödemekten de kurtuldular
isiah thomas'tan beklenmeyecek kadar iyi bir hamle :D