Orjinal Mesajı Yazan: HeDo
Garnett-Campbell daha ne :D
Her ne kadar espri yapıyo olsan bile söylediklerinde biraz gerçeklik payı var... McDyess'in asıl pozisyonu 4 no olsa bile McDyess varken Campbell'e onu izlemek düşer :) Zaten eğer Garnett-Wallace*2 takası olursa Detroit kesin sağlam bir 5 no bulur...