Bu kayıp bi sezon oldu ama en azından draftta üst sıralardan iyi bi adam daha alırsak önümüzdeki sene şampiyonluğa daha emin adımlarla gideriz
(ulan ilk beşteki herkes sakat olsun bi tek t-mac sağLAM olsun yeter.T-mac o takımı yedeklerle şampiyonluğa sürükler.)
Unutmayın Son 35 saniyede 13 sayı hemde san antonio'ya