Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
Denver Nuggets-Los Angeles Lakers: 97-99
denver 0-2 başladı böyle başlayacaklarını tahmin etmiyodum
2 maçı da canlı olarak izledim bence 2 tane haketmedikleri mağlubiyet aldılar
lakers'a zaten uzatmada son saniyede kobe'nin üçlüğüyle yenildiler
ama bu sezon flaş takımlarından biri olacak denver bence
hele bi george karl da takımın başına geri dönsün de