adam iyki bi airball attı haa sanki butun sezon izliyosunuz bence kotude atmıyo o kadar..
Playofflarda zaten performansı cok dusuktu, kotu oynadıkca morali bozuldu, bi tane de airball attı, üstüne üstluk Mmurathanoglu da soyleyince herkes adamı yerin dibine sokuyo bu ne yaw