Juventus’un orta saha oyuncusu Appiah bu akşam geç saatlerde Torino’da yöneticilerimizin katıldığı bir toplantı ile Fenerbahçe ile sözleşme imzaladı..
Juventus Genel Menajeri Luciano Moggi ile Appiah’ın menajeri Dominico Ricci ile Torino’da biraraya gelen yöneticilerimiz, Hakan Bilal Kutlualp ve Mahmut Uslu yeni oyuncumuz Stephen Appiah ile kısa bir toplantı yaptı. Daha sonra Sarı-lacivertli renklere kendisini bağlayacak imzayı atan Appiah, Fenerbahçe’de oynamaktan keyif alacağını ve Gana’dan Türkiye’ye dönmeden önce Türkiye’de yaşamış ve değişik futbol takımlarında oynamış arkadaşlarından Fenerbahçe’de oynaması yönünde talepler geldiğini söyledi.
Yöneticimiz Hakan Bilal Kutlualp ise Dünya Fenerbahçeliler gününde böyle bir ismi Fenerbahçe’ye kazandırmaktan mutluluk duyduğunu belirterek, " Başkanımız bu oyuncuyu 1999 yılından beri Fenerbahçe’ye transfer etmek için uğraşıyormuş. Önceki gezimizde kendisi de bizimle Torino’ya gelerek Juventus yöneticileri ile görüşmüştü. Aslında anlaşma o gün oldu. Ama İmza bugüne kaldı. Böylesine önemli bir günde bu transferi gerçekleştirdiğimiz için mutluyuz. Hayırlısı olsun"dedi.
Kaynak:fenerbahce.org