Arkadaşlar benim yaşadığım yerde (balıkesir/susurluk) her düğünde birileri yaralanıyor birileri öldürüyor bıçaklanıyor vuruluyor. birilerinin mutlu günleri hep üzüntüye dönüyor. bu olayları yapanlarda malesef 16-24 yaş arasındaki gençler. bu tür olaylar yaparak kendi hayatlarını karartıyorlar,birilerini sakat bırakıyor veya öldürüyorlar,düğün sahiplerini üzüyorlar,yaralanan ve ya ölen kişinin ailesini üzüyorlar. Malesef günümüz gençleri hiçte iyiye gitmiyor. Her geçen gün dhaa da sapkınlığa düşüyorlar. Hep kötü olan şeylere özeniyorlar. Malesef bunları durdurma yolunuda bulamıyoruz. merak ettiğim sizin oralarda bu tür olaylar çok sık mı oluyor? ve sizin oradaki gençliği nasıl buluyorsunuz?