showman 1. Lombak, bazı haftalar Penguen. 2. Hayatımda hiç kitap okumadım ama şu sıralar Oktay Sinanoğlu'nun "BYE-BYE" TÜRKÇE adlı kitabını okumaya başladım.
masterran Orjinal Mesajı Yazan: showman 1. Lombak, bazı haftalar Penguen. 2. Hayatımda hiç kitap okumadım ama şu sıralar Oktay Sinanoğlu'nun "BYE-BYE" TÜRKÇE adlı kitabını okumaya başladım. palavraya bak...nası kitap okumadın, yapma! :) :)