Binlerce evsiz var Daniel Pancu, Beşiktaşla yeni sezon hazırlıklarını Almanyada sürdürürken, bir yandan da ülkesine yardım ediyor. 25 kişinin hayatını kaybettiği, yaklaşık 15 bin insanın da evsiz kaldığı Romanyadaki sel felaketinin ardından harekete geçen Pancu, afetten en çok zarar gören kentlerden biri olan, doğduğu şehir Iaşiye 40 bin Euro gönderdi. Reklam yapmayı sevmediği bilinen yıldız oyuncu, basına yansıtmadan görevlilere bağışta bulundu. İzin istemeyi düşünüyor Yardım yapan insanların bu olayı şova dönüştürmesini sürekli eleştiren yıldız futbolcu, Iaşideki yetkililerle temasa geçip, evsiz kalan vatandaşlarının oturabilmeleri için bir kaç daire kiralamayı da planlıyor. Ülkesinde yaşanan bu felakate çok üzülen Pancu, kafile İstanbula dönünce teknik direktör Rıza Çalımbaydan bir ya da iki gün izin isteyip, onay aldığı takdirde Romanyaya gidip afetzedelere yardımda bulunmaya devam edecek.