Bu konuda gençliği tartışalım.Neler yapılmalıy dı neler yapıldı,neler yapılmadı?
Gençlik hakkında gerek öss hakkında gerek se sigara,uyuşturucu kullanımı hakkında,ahlaki yönden bilgilerinizi paylaşalım.Daha belirtemediğim çok konu var hadi!Gençlik nasıl olmalı ya da nasıl olmalıydı YA DA nasıl olmamalıydı???