salihyet Ben bu spikeri nerden bulacam download bölümündeki eski yamlardan yani filefront olmayan tüm patch'lar çalışmıyor..................................................................ispanyol spikeri nerden bulayım ben :mad:
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: salihyet Ben bu spikeri nerden bulacam download bölümündeki eski yamlardan yani filefront olmayan tüm patch'lar çalışmıyor..................................................................ispanyol spikeri nerden bulayım ben :mad: buradan yükleyebilirsin işte link:http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=45699 Ama yok ben import olayları ile uğraşamam diyosan buradaki link'ten e_sound.afs dosyasını yükle ve direk senin oyunun içindeki dat klasörünün içine kopyala yapiştir yap işte sana Hasan MUSTAN TR spiker :scnbebek: işte link:http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=46989