Thor "Suç ve Ceza" çok güzel kitaptır. Hatta yakın dönemde TRT2'de filmi de yayınlanmıştı ama kitabın yerini tutmaz. Okuyun tavsiye ederim kitaplarla biraz olsun ilgilenen kime sorsanız "Suç ve Ceza"nın bir klasik olduğunu ve okunmadan ölünmemesi gerektiğini söyler:D.
bbturk arkadaşlar seneye büyük ihtimalle st.petersburg a gidiyorum (suç ve cezanın geçtiği mekan) gidiş geliş 170 dolar,vize yok.hemde oraları bilen biriyle. duyduğuma göre orası çok ucuzmuş, 1000 doları olan gitsin, 15 gün krallar gibi yaşar...
headwall Gerçekten Rus edebiyatının en önemli eserlerinden bir tanesi,mutlaka okunması gereken bir klasik