Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM
beyler puana muana bakmayın önemli olan yüzdelik diliminizin ne olduğudur. yüzdelik dilimiiniz tutarsa girebilirsiniz. mesela en kötüsünden bir kars fen lisesi bu sene 4.73 yüzdelik dilim ile alıyor. ben araştırıyorum.
Evet bu kesinlikle doğru. Çünkü bu sene puan sistemi değiştiği için, eski puan sistemindeki puanlar, yeni sisteme çevrilmek zorunda kalındı. Gerek gazetelerde, gerek televizyonda, gerek internetteki haber sitelerinde bu çevirme işlemlerinde hatalar olduğu söylendi. Artık geç ama, yüzdelik dilimlere dikkat edilmesi gerekiliyor...