Arkadaşlar bu benim forumdaki ilk konum :hihi: ..bi sorum olacak..Ben pes 4 ü internetten indirdim..oyun ispanyolca herşeyiyle...Ben şimdi türkçe spiker i kurmak için ne yapmalıyım..yine de ispanyolca spikeri indirmeme gerek var mı yoksa direkt olarak turkçe spiker paketini mi kurmam lazım..?? Bir de son olarak anasayfadaki gundem bölmündeki haberde türkçe spiker paketinin ispanyolca üzerine kurulacağı yazıyor..fakat dosyalar blümünde ise ingilizce üzerine kurulacagı yazıyor..Hangisine inanayım şaşırdım..Yardımlarınız ve emekleriniz için şimdiden teşekkürler