fenerligenç ben valla tsl yi kurmaya korkuyom çünkü kurduğum zaman kariyer modunda 2 sene sonra windows hata veriyor.ayrıca bu tsl portekiz liginin üstüne kuruluyor ve hiç de ii olmuo.bu sorunları çıkarmıan bir tsl bileniniz varsa lütfen yazsın..
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: fenerligenç ben valla tsl yi kurmaya korkuyom çünkü kurduğum zaman kariyer modunda 2 sene sonra windows hata veriyor.ayrıca bu tsl portekiz liginin üstüne kuruluyor ve hiç de ii olmuo.bu sorunları çıkarmıan bir tsl bileniniz varsa lütfen yazsın.. malesef başka yok hocam