Venom Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş oyuncuma ellerinizi uzatmayın,satmıyorum hiçkimseye. senin haberi yok mu ben çoktan aldım guarin'i :) ama gerçekten mükemmel oyuncu
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ senin haberi yok mu ben çoktan aldım guarin'i :) ama gerçekten mükemmel oyuncu sende kaç para oldu şuan.. bende 4 üncü sezonda 14 milyon dolar...2.2 milyon dolara almıştım.
mustafay guarin dehşet bi oyuncu bende de yılın golü onun hele uzaktan şutları yok mu?****** olayı bitirmiş bu adam
Aiko- an itibariyle 40M ye juventusa sattıgım futbolcu hemde türk olmuştu :( nie sattın demeyni sezon sonu bende ingiltereye gidicem
Aiko- Orjinal Mesajı Yazan: Aiko- an itibariyle 40M ye juventusa sattıgım futbolcu hemde türk olmuştu :( nie sattın demeyni sezon sonu bende ingiltereye gidicem şansıma arsenal takımının başına geçtim ama gs ile oynarken aldıgım zewki bu takımla alamıom çok pis sogudum oyundan :( necati yok mokoena yok alessandro yok kalou yok gökdeniz yok aykut yok :(
Venom Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş sende kaç para oldu şuan.. bende 4 üncü sezonda 14 milyon dolar...2.2 milyon dolara almıştım. 2,2 ye aldım ben de 2013 te 23 milyon dolar
cruel_lion guarinin goolerinin bir benzeri de cafercan aksu ben de cok güzel uzaktan atıyor guarinin degeride suanda 24 $