5.0.5 yamasını yeni kurdum.
-Kesinlikle 2d maç ekranında çok daha zevkli ve kaliteli top oynuyorlar.(önceki versiyonda ki gibi bencillik etmeyip paslaşıyorlar )
-Oynadığım her maçta önceden görmediğim paslaşmala,goller oluyor.(örneğin:karşı takımın oyuncusu kaleciye öyle bir pas atıyor ki kaleciyle top gol oluyor)
-Önceden top sesi gelmiyordu-Şimdi çatır çatır sesler geliyor...
-Galiba bu seslerinde etkisiyle;
2d maç ekranında Huge'da sık sık,Large'da çok ender olarak teklemeler oluyor.Önceden hiç takılmıyordu.
2,6 P4 HT 256 Ram FX5200