bu oyunda bjk de var trabzonda ayrıca size noluo filan bilmiorum yani pek hos bir tarz deil burası forum sana ne ona ne deıl herkesı ılgılendırır. oyunu tek takımla oynayacak deılız ya he takım var bir dahaki sefere upload ederek koyarsan daha iyi olur. hemen kızma ya :)