KalkVeSavas Ben bir gençlerbirliği nin teknik direktörünü övdüm,adam hemen dost oldu. diğerleri ile düşmanım..birbirimizin ne kadar kaliteli birer hoca olduğundan bahsediyoruz her maç öncesi..kısır döngü..soruları fln biraz daha arttırsalardı iyi olacakmıi.ş.
fullspeed Orjinal Mesajı Yazan: oSa Şöyle cevap versirseniz oyuncularınız gaza gelir, böyle derseniz küserler gibi genellemeler yanlış. Çünkü her oyuncu, gizli olan professenalism (profosyonellik), temperement, ambition, vs. özelliklerine göre tepki gösteriyorlar. Yani rakip takım hakkında pek de profosyonelliğe yakışmayan bir açıklama yaptığınızda profosyonellikten nasibini almamış adamlarınız memnun olurken, gerçek profosyoneller sizi bu davranışınızdan ötürü kınayabiliyorlar. Rakip teknik direktörlerine cevap verirken takımınızdaki oyuncularınızın karakter yapısını da dikkate almak gerekli. FM 2006 ile birlikte futbolcularla etkileşim konusu da oldukça geliştirilecek (bu modül FM 2005e eklenmemişti). anlaşılan oSa gene son noktayı koymuş. :) etkileşim geliştirildiğinde oyuncularla iletişim açısından daha gerçekçi bir oyun ortaya çıkar.
cruel_lion arkdaşlar bende adam ne zaman seni yencem dese ben de hakkında emin degilim diom benim adamlar cosuyor