PES 5 artık çok yakında elimizde olacak.Konami pes3 ve pes4 de var olmayan özellikleri artık anlamış olacakki çok kapsamlı bir şekilde yeni futbol harikalarını piyasaya çıkartacaklar.Bu oyunda herkesin çeşitli yenilikler olmasını istediği bir gerçek ama malesef herkesin bütün görüşlerine göre konami istenen o oyunu o derece kapsamlıda yapamayacağı kesin.Yeni pes 5 de Bence şu futbolcuların nerdeyse bütün hepsinin yüzleri gerçeğe yakın olmalı.Formaların hepsinin orjinal olması lazım.Ve en önemlisi artık 1 tane bile olsa bir Türk stadın oyuna eklenmesi lazım örneğin Atatürk olimpiyat stadı gibi.Karlı hava olayı bildiğiniz gibi pes 5 de mevcut olacak.pes5 videosundada görüldüğü üzere oyuncuların soğuk havada ağızlarından buhar çıkma ayrıntısı hoş olmuş.Oyuncuların pes5 de hareketleri daha gerçekci ve daha kıvrak olmuş.Frikikler daha kolay ve gerçekci.Türkçe dilide oyuna ekleyip artık Türkçemizide bir dilden saysalar hiç fena olmaz.Kısacası pes 5 herkesinde söylediği üzere bomba gibi geliyor.Yalnız bombadan bombayada fark var.Biri elinizde patlar biride atıldığı yerde çok ses getirerek patlar.umarız pes5 konamiyide mutlu eder bizide.Ve son olarak Bu konu altında bi bakıma pes5 de isteklerimizide paylaşalım görüşlerimizide.