Selamlar
Birkaç gündür şu açılıştaki resmi editlemeye çalışıyorum, hani şu bir tuşa basın yazısı gelen yerdeki. Fakat ne yaptıysam resimlerimin kaliteleri çok düşük çıktı. 512x512 256 renk yapıyorum daha sonra Graphic Studio ile yerine koyduğumda kalitesi inanılmaz düşüyor. Yabancı forumları araştırdım millet hayvan gibi resimler koymuş capcanlı vs. Arkadaşlar nedir bunun olayı nerede hata yapıyorum da resimler kalitesiz çıkıyor?