Kardeşim zamanında bu oyunu kurdum(ilk defa CM oynayacaktım) ve bir Türk takımını seçtim.Bide baktım Türkçe harflerin yerine garip semboller falan bide 2D maç ekranını yampiri görünce hadi ordan dedim. :p Sildim ve FM 2005 oynarken Allahıma şükrettim. :D
CM 5'i yapanlara son bişey söylemek istiyorum.Umarım kulakları ve bilumum organları çınlar;
:p :p BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ - İĞRREENNNNÇÇÇÇÇÇÇÇ - KALIBINIZDAN UTANIN :p :p
Oh be rahatladım.Relaks.... :scnbebek: