Slim Shady Ortak olarak yaptığımız çalışmanın ilk version resimlerini şimdiden yaınlıyorum.Bütün Cimbomluların dikkatine Eleştiri ve tavsiyelerinizi bekliyoruz
46 Maras GS formasının kolundaki Avea logoları ters olmuş. Şorttaki gs-logosu çok kısa. Maçtaki GS-logosu eski logo. Başka bir kusur göremedim =) Ellerine sağlık :applause:
Kadirinator slim shady artık yayınlasan diyorum.Bu yama süper ya hemen yayınlarmısın.ellerinize sağlık
Slim Shady Ya ortak çalışma olduğu için şimdi Ribery den habersiz yayınlamam ayıp olur.Bu arada resimler İnt.Cafeden yani bize ait deil o formada daha çok hata var yakaya dikkat et:)
Franck_Ribery Slim arkadaşımın görüntüleri biraz hatalıydı.Çalışıp yeni görüntüyü çıkarmaya çalışıyoruz. Yorumlarınız için teşekkürler...
Kadirinator Ribery Biraz Çabuk Olsanız İyi Olur Bütün Herkes Bitirmiş Bizde Hemen Bitirelim Bak BJK TV Popups Oldu Bizimkide Niye Olmasın Dimi Galatasaraylılar
Venom son resim süper yaaa 12 Şubat 1911..... tek eksiklik gs 11 kişi :):):) yama güzele benziyo formalar için birileriyle görüşün bence daha iyi forma yapanlarla