Orjinal Mesajı Yazan: exiting
Yaw arkadaşlar fm de bi çok oyuncunun clübüyle anlaşıyoruz fakat oyuncular maaşları kabul etmiyo bunu başkandan isteyince yeterli dio bunun bi çözümü var mı aaba lütfen yardım :confused:
Bunun hile yapmadan çözümü yok. Maaş arttırmayıda denemişsin başka bir çözüm yok. Ancak sezon başında yönetimin maaşları arttırmasını bekleyebilirsin.
Ama bana kalırsa o kadar fazla para isteyen yıldızlar yerine genç yeteneklere yönel. Oyuncu Merkezinde binlerce var heralde.