Neo Arkadaşlar şu warcraft a merak saldım bilen varsa msn adresim habip_camlica@hotmail.com ekleyin beni. Aramızda kapışırız fazla bilmiyorum oyunu ona göre. Bilgilerimizi paylaşırız.
masterran ben almiyim abi...baydı o oyun...ayrıca warcraft falan hikaye dota şahane diyorum... ayriyetten http://www.eurobattle.net adresini öneriyorum sana...misler gibi orjinal oyunsuz bile oynarsın..unofficial server diyoruz halk arasında...
masterran Orjinal Mesajı Yazan: Doctor^^ hehehehehehe. Zaten onu diyorum heheheehe. Ordayım zaten. Forever Dota diyorum sana. bravo diyorum ben de sana, doğru yolu bulmuşsun... 6.10, axe, diyorum bende sana :) radiance diyorum :)