bence fotonun renk ayarıyla oynayarak diğer fotoyla rengi hemen hemen aynı yada biraz farklı da olsa yakın ton la yaparsan daha iyi işler çıkarırsın diyorum ilk çalışman ve fena deil gerçi ben baslayalı 6 gun anca oldu bende yeni yeni öğreniyorum ve her yaptıgım face biraz daha iyi oluyo kolay gelsin diyorum...